به گزارش "ورزش سه"، 11 بازیکن برتر هفته نوزدهم لیگ برتر از دید گروه آنالیز ورزش سه به شرح زیر است، با این توضیح که این بار در قلب خط دفاعی چهره های بیشتر برای انتخاب وجود داشت:

دروازه بان:
مازیار زارع(ملوان) :
یک کلین شیت استثنایی از بازیکنی که البته پدرش سابقه دروازه بانی دارد اما خودش برای اولین بار دستکش دروازه بانی منقش به آرم ملوان را دست کرد. در دقایق پایانی بازی بین تیمهای ملوان و پرسپولیس، ایمان صادقی دروازه بان تیم ملوان با خطا روی محسن بنگر از بازی اخراج شد و با توجه به انجام سه تعویض این تیم مازیار زارع درون دروازه این تیم ایستاد و در هفت دقیقه ای که در پست جدید خود آزمایش پس می داد، با مهار یک پنالتی، یک سیو و یک دفع توپ روی سر مهاجم تیم پرسپولیس خود را به عنوان ناجی این تیم و دروازه
بان هفته انتخاب کرد.

مدافعان:
مهدی شیری(نفت تهران): مدافع راست تیم نفت تهران در بازی این تیم مقابل سپاهان یکی از ارکان اصلی این تیم بود. شیری که در این بازی در پست دفاع راست بازی می کرد مقاومت بالایی در مقابل حسین پاپی و مهدی شریفی و وینگرهای سپاهان از خود نشان داد و به واسطه همین نمایش مورد تشویق علیرضا منصوریان قرار گرفت. گفتنی است که نفتی ها دقیایق زیادی را در مقابل سپاهان 10 نفره بازی کردند.
محمد نژادمهدی(پدیده مشهد): مدافع تیم پدیده در مقابل تراکتورسازان آمادگی بالایی از خود نشان داد، وی که در این دیدار مهاجمان حریف به خصوص ادینیو را از کار انداخته بود. بخشی از بازی خوب او به اعتماد به نفس بالایش بعد از حضور در اردوی تیم ملی بر می گردد. نژاد مهدی در بازی خاطره انگیز

یعقوب کریمی(استقلال): در حقیقت یعقوب کریمی یک هافبک چپ کلاسیک و تواناست که در استقلال به ناچار در پست مدافع چپ به میدان می رود. یعقوب بعد از نمایش خوب در بازی با سپاهان در مسابقه این هفته مقابل سایپا هم عالی کار کرد و با پایه گذاری تک گل مسابقه ارزشهای خود را نشان داد. کریمی امیدوار است با بازگشت هاشم بیک زاده یک خط جلوتر برود تا فرصت بیشتری برای درخشش داشته باشد.



هافبکهای دفاعی:
قاسم حدادی فر(ذوب آهن): حدادی فر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است که همیشه بدون نوسان و سروصدا به ذوب آهن کمک کرده است. پس از نمایش درخشان وی در هفته گذشته و در مقابل پرسپولیس، او یک بار دیگر در بازی گسترش فولاد تبریز درخشید که حاصل بازی فوق العاده او ارسال سه پاس برای مهاجمان این تیم بود، که یکی از آنها بسیار استثنایی و با پشت پا ارسال شد. حدادی فر همیشه کاندیدای حضور در تیمهای بزرگ بوده که با انتخاب خود در ذوب آهن آهن مانده است.

 
مرتضی پورعلی گنجی(نفت): پس از حضور موفق در مسابقات جام ملتهای آسیا و معرفی خود به عنوان پدیده تیم ملی، او اولین بازی خود را برای تیم نفت تهران بازی کرد و تا زمان ده نفره شدن این تیم در همین پست، یعنی هافبک دفاعی بازی کرد و بعد از 10 نفره شدن به دفاع رفت و البته به درخشش خود ادامه داد.
 
هافبک های هجومی:
پژمان نوری(ملوان بندرانزلی): این بازیکن که در نیم فصل از استقلال تهران جدا شده بود بار دیگر به ملوان پیوست، با درخششی فوق العاده بازهم نشان داد که می تواد کمک حال این تیم ته جدولی باشد.نوری دیروز دوید، جنگید و گل هم زد. او در چند سال گذشته اغلب اوقات در پست های غیرتخصصی بازی می کرد امابعد از حضورش در ترکیب ملوان بار دیگر به شرایط ایده آل خود نزدیک می شود.
 
محسن مسلمان(فولاد): بازیکن سابق ذوب آهن که در نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد اهواز پیوست، در دو بازی اخیربا پیراهن فولاد نمایش دلپذیری ارائه داد، اوج بازی خوب او تا اینجا در دربی اهواز بوده است که سرخپوشان با سه گل برتری از زمین بازی خارج شدند.
 
مهاجمان:
سجاد شهباززاده(استقلال): مهاجم جوان استقلال با به ثمر رساندن تنها گل این تیم در مقابل تیم سابق خود، اکنون با 10 در رده دوم بهترین گلزنان لیگ ایستاده است. شهباززاده که این روزها در مقابل دو آقای سابق این تیم بازی می کند به خوبی توانسته است با خود را به عنوان مهاجمی زهردار و گلزن مطرح کند. استفاده کامل از حداقل موقعیت به دست آمده از خصوصیتهای بارز شهباززاده است.
 
آلویز نونگ(فولاد): این مهاجم کامرونی، آمار گلزنی فوق العاده ای در چند بازی انجام شده برای فولادی ها به جای گذاشت. این بازیکن در دربی اهواز زننده دو گل از سه گل فولاد و عامل اصلی پیروزی شان بود زیرا خطای موسی کولی بالی روی این بازیکن انجام شد تا باعث اخراجش شود. نونگ در چهار بازی انجام داده خود برای فولاد چهار گل به ثمر رساند.
 
بهادر نسیم اف(پدیده): مهاجم تیم ملی فوتبال ازبکستان در جام ملتهای آسیا در مسابقه روز گذشته پدیده در مقابل تراکتورسازی ستاره بدون گفتگوی میدان بود. او پنالتی منجر به گل تیمش را از اندوی گرفت و در ادامه نیز با زدن یک گل زیبا کارش را به عنوان ستاره تیمش تکمیل کرد.جالب اینکه نسیم اف بازیکنی است که ابتدا برای حضور در فولاد در نظر گرفته شده بود که اسکوچیچ بازیش را نپسندید و نونگ را جایگزین وی کرد.
محسن فروزان، اسماعیل شریفات، یوسف وکیا، ماتیاس چاگو، رضا ناصحی، مسعود حسن زاده و کاوه رضایی نیز در این هفته با درخشش در ترکیب تیمهای خود و تاثیری که روی امتیازگیری تیم های خود داشتند می توانستند جزو نفرات منتخب هفته نوزدهم محسوب شوند.

 

 

 



تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ا 17:42 نويسنده : علی ظهرابی ا

لیگ برتر ( خلیج فارس )



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 ا 19:29 نويسنده : علی ظهرابی ا

1393/11/15    22:30
نتیجه نهایی
جمهوری دموکراتیک کنگو 1 - 3 ساحل‎عاج  
1393/11/15    23:15
نتیجه نهایی
بولتون 1 - 2 لیورپول  
1393/11/15    23:15
نتیجه نهایی
ناپولی 1 - 0 اینترمیلان  
1393/11/15    23:15
نتیجه نهایی
رئال‌مادرید 2 - 1 سویا



تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 ا 16:33 نويسنده : علی ظهرابی ا

 
نتیجه نهایی
دورتموند 0 - 1 آگزبورگ
 
1393/11/15    22:30
نتیجه نهایی
كلن 0 - 0 اشتوتگارت
 
1393/11/15    22:30
نتیجه نهایی
هرتابرلین 0 - 1 بایرلوركوزن
 
1393/11/15    22:30
نتیجه نهایی
هافن هایم 1 - 2 وردربرمن
 
1393/11/15    22:30
نتیجه نهایی
پادربورن 0 - 3 هامبورگ



تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 ا 16:30 نويسنده : علی ظهرابی ا

 

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل سایپا به جمع مدعیان قهرمانی لیگ بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم سایپا کرج رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در دقیقه 7 کرنر اول مسابقه را جاسم کرار زد که این کرنر حاصلی برای استقلال نداشت.

در دقیقه 9 استقلال بازهم صاحب یک ضربه کرنر شد که از این کرنر هم سودی نبرد.

آبی‌پوشان در دقیقه 11 هم صاحب کرنر شدند که مدافعان سایپا اجازه استفاده از این فرصت را به مهاجمان استقلال ندادند.

در دقیقه 17 اولین حمله جدی سایپا روی دروازه استقلال صورت گرفت اما مهاجم این تیم در موقعیت آفساید قرار داشت.

در دقیقه 19 استقلال باز هم صاحب کرنر شد که این کرنر هم حاصلی برای این تیم نداشت.

بیشتر حملات استقلال از جناح راست یعنی جایی که خسرو حیدری حضور داشت پایه ریزی می‌شد.

در دقیقه 25 محسن فروزان دروازه‌بان استقلال به طور ناگهانی دچار مصدومیت شد.

در دقیقه 27 ارسال بازیکنان سایپا درون محوطه جریمه به حکیم نثاری رسید که ضربه سر او با اختلاف انداکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

بعد از این صحنه توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و حتی جاسم کرار بازیکن استقلال در یکی دو صحنه به فغانی داور مسابقه معترض شد و معتقد بود که بازیکنان سایپا روی او مرتکب خطا شده‌اند.در دقیقه 35 شوت شهباز‌زاده از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه 39 شوت حکیم نثاری از داخل محوطه جریمه را محسن فروزان دروازه‌بان استقلال مهار کرد.

در دقیقه 44 شوت میلاد میداودی را دروازه‌بان استقلال با کمک تیرک افقی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 45+1 ارسال بازیکنان استقلال در محوطه جریمه روی سر سجاد شهباززاده فرود آمد و مهاجم آبی‌پوشان با یک ضربه سر دقیق گل اول آبی پوشان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم بازی بازهم پایاپای آغاز شد.

در دقیقه 48 فغانی داور مسابقه دوبار در مسیر توپ قرار گرفت و میلاد نوری مجبور به هل دادن داور شد که در نهایت او دستو به توقف بازی داد.

در دقیقه 53 استقلال صاحب یک ضربه کرنر دیگر شد که این کرنر تبدیل به ضد حمله سایپا شد.

در دقیقه 61 سایپا صاحب یک ضربه کرنر شد که رضا عنایتی توپ را با سر از داخل محوطه جریمه استقلال دور کرد.

در دقیقه 77 برخورد امیر حسین صادقی در محوطه جریمه با مهاجم سایپا باعث مصدومیت شدید بازیکن سایپا شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در این دقایق توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

بعد از 10 نفره شدن استقلال در دقیقه 85 آبی‌ها تلاش کردند که بازی را کنترل کنند.

در دقیقه 89 شوت امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

علیرضا فغانی داور مسابقه به ابراهیم صادقی از سایپا و جاسم کرار از استقلال کارت زرد نشان داد.

کرار در دقیقه 85 بعد از دریافت کارت زرد مدام به داور اعتراض کرد و داور مجبور شد کارت زرد دوم را هم به او نشان بدهد و کرار را از میدان اخراج کند. او بعد از اخراج حاضر نبود از میدان خارج شود.

استقلال با این برد 34 امتیازی شد و به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت این دهمین برد آبی‌پوشان در این فصل است و سایپا هم با 27 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

ترکیب سایپا:

محمدرضا اخباری، محسن زاهدی، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، ابراهیم شکوری، حامد شیری، حکیم نثاری( از دقیقه 67 هادی رکابی)، روزبه شاه‌علی دوست، مهدی ترابی( از دقیقه 56 ابراهیم‌ صادقی)، مجتبی رمضانی و میلاد میداودی( از دقیقه 77 بهمن سالاری).

سرمربی: مجید جلالی

ترکیب استقلال:

محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده،میلاد نوری( از دقیقه 61 محمدرضا خرسندنیا)، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جاسم کرار، سجاد شهباززاده، آرش برهانی( از دقیقه 88 هاشم بیک‌زاده)، رضا عنایتی

سرمربی: امیر قلعه نویی

 



تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 ا 16:27 نويسنده : علی ظهرابی ا

هافبک عراقی استقلال که پس از اخراج از زمین مسابقه به شدت عصبانی بود با لگد به بطری‌های کنار زمین کوبید.

به گزارش خبرگزاری فارس، جاسم کرار هافبک عراقی استقلال در دقایق پایانی مسابقه از زمین مسابقه در حالی اخراج شد که در دقایق قبل از گرفتن کارت قرمز از داور وی به خاطر بحث کردن با عنایتی از عدم تمرکز کافی در میدان برخوردار بود.

جریان از این قرار بود که در یکی از صحنه‌ها که عنایتی توپ را از دست داد کرار مبنی بر این امر به قلعه‌نویی اعتراض کرد که این اعتراضات واکنش عنایتی را در پی داشت و او سعی کرد با حرکات دست جاسم کرار را آرام کند و حتی با این بازیکن نیز دست داد. در همین دقایق در یک صحنه داور خطا بر روی جاسم کرار را نگرفت که این موضوع به شدت این بازیکن را عصبانی کرده تا باعث شد تا او اعتراض دوباره‌ای به فغانی داشته باشد که باعث شد تا کارت زرد دریافت کند اما کرار که دست بردار نبود به اعتراضاتش ادامه داد تا در نهایت اخراج شود.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 ا 16:19 نويسنده : علی ظهرابی ا

 عکس هایی از بازی رئال مادرید و سویا

رئال مادرید 2- 1 سویا 


برچسب‌ها: بازی رئال مادرید و سویا , عکس از بازی رئال مادرید وسویا ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 ا 13:19 نويسنده : علی ظهرابی ا

به گزارش ورزش11، "خامس رودریگز" در قیقه 26 چهارشنبه شب رئال مادرید مقابل سویا در جریان پیروزی دو بر یک در دیدارعقبافتاده هفته شانزدهم لالیگا دچار مصدومیت شد. او پس از مصدومیت از زمین بیرون رفت و مستقیما راهی رخکن شد. وی بعد از آن به بیمارستان برده شد تا از پای مصدومش عکس گرفته شود.


عکس‌هایی که از پای او گرفته شد، شکستگی استخوان‌های روی پایش را نشان می‌دهد که این شکستگی نیاز به عمل جراحی داشت و امروز این عمل جراحی با موفقیت آمیز انجام گرفت.

رودریگز حدود دو ماه به دلیل این مصدومیت خانه‌نشین خواهد بود. 


برچسب‌ها: مصدومیت رودریگز , نبودن ستاره رئال تا دو ماه ,

تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 ا 12:0 نويسنده : علی ظهرابی ا
تاريخ : دو شنبه 17 فروردين 1390 ا 16:2 نويسنده : علی ظهرابی ا

رابطه معکوس جدول ليگ برتر با جدول ليگ قهرمانان

ناکامی نسبی نمایندگان ایران در دور اول


هر چهار نماينده ايران در دور اول مسابقات ليگ قهرمانان آسيا 2015 به ميدان رفتند و حاصل چهار بازي آنها، فقط 4 امتياز از 12 امتياز ممکن بود.

 

برچسب‌ها: ليگ قهرمانان آسيا , نفت تهران , فولاد خوزستان , پرسپوليس تهران , تراکتورسازي تبريز ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 اسفند 1388 ا 20:47 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.